Сервизни договори

Ние осигуряваме подкрепа на нашите клиенти с активна група от изключително високо квалифицирани техници, и предлагаме обхват, отстраняване на проблеми и гаранционна информация за продуктите на Carrier и Toshiba в Гърция, Кипър и на Балканите.

Нашите отлично обучени техници, специалисти в климатизацията, отоплението и системите за професионално охлаждане, предлагат услуги в следните области:

  • Монтаж и експлоатация на продуктите.
  • Аварийно обслужване / ремонт с най-съвременна диагностична апаратура.
  • Проектиране, замяна или надграждане на оборудване за оптимизиране на работата.
  • Пуск / въвеждане в експлоатация

Планът за поддръжка, ще гарантира, че вашата система работи с максимална ефективност, осигурявайки възможно най-добрата стойност за вашите пари. 

Тъй като разполагаме с всички необходими технически съоръжения, опит и обучение, ние предлагаме сервизни договори, съобразени с индивидуалните изиксвания на клиентите, които отговарят на нуждите на бюджета и експлоатацията на вашето съоръжение. Ние ви предлагаме:

  • превантивна поддръжка за осигуряване на отличната работа на вашите съоръжения, и
  • предиктивна поддръжка за идентифициране на потенциалните проблеми, преди появяване на скъпи повреди

Нашето време за региране е 24 часа в България. В зависимост от характера на проблема, ние може да сме в състояние да предложим съвети и помощ по телефона, като по този начин допълнително съкращаваме времето за реакция.

Наред с други предимства, сервизните договори предлагат следните отстъпки:

  • 30% за всички необходими резервни части
  • 20% за материали
  • 20% за повикване по телефона, за екип от 2-ма души

Типовесервизни договори

Ние ви предоставяме възможност за избор от три типа договори:

  Performance Performance Plus Excellence
Поддръжка  YES YES YES
Консумативи   YES YES YES
Материали - - YES
Резервни части - - YES
Ремонтна дейност - YES YES

 

Отдалечен мониторинг

Един пазарен лидер трябва да бъде винаги на крачка пред конкуренцията. Carrier използва най-новите постижения в областта на технологиите, за предвиждане и диагностициране на проблеми, и мониторинг на работата на системите на клиентите от своя център за отдалечен мониторинг. 

Системата за отдалечн мониторинг ни позволява да държим вашето оборудване под наблюдение 24 часа в денонощието, 365 дни в годината.

Основни сервизни договори

  • Практикер
  • Принцес хотел
  • София Експорт Център
  • Малтери - Суфле
  • СЕТ Писиби
  • Офис сграда Прототип

 

Авторско право 1995-2014 TOSHIBA EMEA, всички права запазени.